آموزش کارکنان و مشتریان کسرا

6 مهر

سومین کارگاه آموزشی سیستم تغذیه کسرا

شرکت مهندسی کسرا در راستاي هدف ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان و بهبود عملکرد کاربران سیستم های کسرا و به منظور تقويت كيفيت خدمات حرفه ­اي، در نظر دارد بر پايه هدف­هاي راهبردي خود، کارگاه­ آموزشی سیستم تغذیه کسرا را برگزار نماید.اين کار

ادامه مطلب
27 اسفند

هشتمین کارگاه آموزشی سیستم تردد کسرا

شرکت مهندسی کسرا در راستاي هدف ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان و بهبود عملکرد کاربران سیستم های کسرا و به منظور تقويت كيفيت خدمات حرفه­ اي، در نظر دارد بر پايه هدف­هاي راهبردي خود، هشتمین کارگاه­ آموزشي کاربری سطح 1 سیستم تردد کسرا را در تاریخ 21 و 22 اردی

ادامه مطلب
11 اسفند

کسب رتبه 1 شورایعالی انفورماتیک

رتبه‌بندی شركت‌های انفورماتیک که نام کامل آن «آیین‌نامه رتبه‌بندی و احراز صلاحیت شركت‌های انفورماتیکی» است، آیین‌نامه‌ای است که شورای‌عالی انفورماتیک کشور (زیرمجموعه معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی سابق) بر اساس آن امتیازی بین ۱ تا ۷ به شركت‌های کامپیوتری اختصاص می‌دهد.

ادامه مطلب
8 اسفند

آموزش نمایندگان در شرکت مهندسی کسرا

روز شنبه 24 بهمن ماه 1394، سالن آموزش شرکت مهندسی کسرا، میزبان نمایندگان این شرکت از شهرهای گیلان، کرمان ،شیراز، یزد و سمنان، به منظور برگزاری دوره آموزشیسیستم تردد کسرا بود.

ادامه مطلب

درباره کسرا

کسرا بر این باور است که مشتری تعیین کننده خط و مشی آینده شرکت است بدین منظور تلاش می کنیم تا با شناسایی و درک نیازهای مشتریان، بکارگیری فناوری‌های روز و ارائه راهکارهای نوین بتوانیم در کمترین زمان و به بهترین شکل پاسخگوی خواست مشتریان و بازار باشیم.